فرم نظر سنجی حضوری مشتریان محترم

(خواهشمند است سوالات ذیل را پرینت نمایید و سپس بهمراه پاسخ های خود به ادرس info@tapestorage.ir ایمیل نمایید)

 

1- لطفا اگر تجربه ی تازه ای از خدمات را داشته اید ذکر کنید .فرایند حل مشکل من ……..بود.

الف)عالی ب)بسیار رضایت بخش ج)متوسط د) تا حدودی رضایت بخش ن) بسیار ضعیف

 

2-لطفا اگر فرایند تازه ای از خدمات را تجربه کرده اید ذکر کنید .نماینده خدمات مشتری بسیار خوش برخورد بود.

الف)بشدت موافقم ب)تا حدودی موافقم ج)نظری ندارم د) تا حدودی موافقم

 

3-کدامیک از ویزگی های زیر در نماینده خدمات مشتری برجسته تر بود ؟

الف)غیره ب)پاسخگویی ج)صمیمیت د) دقت

 

4- کدامیک از ویژگی های نماینده خدمات مشتری را دوست نداشتید ؟

الف)عدم پاسخگویی ب) صمیمی نبودند ج) بی دقتی د)عدم اشتیاق

 

5-نماینده خدمات مشتری در خواست در خواست من را سریع پاسخ داد .

الف)بشدت موافقم ب) تاحدودی موافقم ج) نظری ندارم د)بشدت مخالفم

 

6-چه چیزی تجربه ی شمابا نماینده خدمات مشتری را بهتر بیان می کند؟

الف)نمی دانست چطور مشکل را مدیریت کند ب) مجبور شد چندین بار توضیح دهد

ج)واضح صحبت نمی کرد د) مجبور شدن از کارمند دیگر بپرسد

 

7-نماینده خدمات مشتری دانش بالایی داشت ؟

الف)بشدت موافقم ب)تاحدودی موافقم ج) نظری ندارم د)تا حدودی موافقم

 

8-خدمات مشتری :

الف)بهم ریخته ب) نتوانست مشکل را حل کند ج) پاسخ واضحی نداد د)سوال را متوجه نشد

 

9-زمان انتظار برای حل مشکلم رضایت بخش بود :

الف)بشدت موافقم ب)تا حدودی موافقم ج)نظری ندارم د)تا حدودی مخالفم

 

10-تماس تلفنی من سریعا به فرد پاسخگو منتقل شد :

الف)بشدت موافقم ب)تا حدودی موافقم ج) نظری ندارم د) بشدت مخالفم

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]